Ovo vlast krije od javnosti(2.deo)

Srpska radikalna stranka je na konferencijama za medije iznela niz podataka koji su u vezi sa lošim funkcionisanjem javnog saobraćaja u Beogradu. Beogradski odbor je ponovo zvanično uputio dopis gradonačelniku Beograda Zoranu Radojičiću, u kojem su, pored ranije traženih podataka, tražene i sledeće informacije:

– da li je tačno da, prema podacima iz finansijskog izveštaja u Agenciji za privredne registre, JKP „Beogradski metro i voz” uspešno posluje sa dobitkom od 23,6 miliona dinara, dok je poslovni prihod ove kompanije koja se bavi i izgradnjom, održavanjem i zaštitom infrastrukture metroa, na kraju 2019. godine bio veći od 97,7 miliona dinara, iako metro ne postoji?

– da li je tačno da JKP „Beogradski metro i voz” ima trenutno 17 zaposlenih lica, a da tokom 2020. godine planirate da zaposlite još 11 lica zbog povećanja obima posla? Detaljnije nam obrazložite ovu potrebu, s obzirom na to da izgradnja metroa još uvek nije ni počela.

– ko govori istinu, s obzirom na to da je direktor JKP „Beogradski metro i voz” izjavio u februaru ove godine da će najverovatnije beogradski metro biti u funkciji između 2025. i 2027.godine, dok je gradska vlast 5. oktobra ove godine izjavila da će izgradnja metroa početi najverovatnije u decembru 2021.godine, kao i da je tada tačno 50 godina otkako je obećan metro u Beogradu?

– da li je tačno da je JKP „Beogradski metro i voz” angažovalo 4 austrijske firme koje će imati savetodavnu ulogu u planiranju i izgradnji beogradskog metroa, i ta usluga građane košta 739.560 evra, iako je za ove usluge bio raspisan tender, ali prema navodima direktora preduzeća, zainteresovane firme nisu dostavile urednu dokumentaciju, pa je tender obustavljen?

– da li je tačnao da je u ugovoru koji je potpisan sa francuskom kompanijom EŽIS predviđena investicija u beogradski metro od 6 milijardi evra, iako je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u maju ove godine izjavilo da će ukupna investicija u beogradski metro iznositi oko 4,5 milijardi evra?

Do danas niko od gradskih funkcionera nije reagovao.

Istražujući ove teme, Srpska radikalna stranka obaveštava javnost da je ugovor potpisan 20. septembra 2010. godine sa „Apex Solution Technology”, firmom sumnjivog karaktera, koja stoji iza naplate karata za gradski prevoz, istekao 20. septembra ove godine, te da je beogradska vlast aneksom produžla trajanje ovog ugovora.

Poznato je da su se srpski radikali protivili ovom ugovoru, te se zalagali za njegovo momenatlno raskidanje odmah po potpisivanju, ma koliki god penali bili, budući da su uslovi neverovatno štetni po GSP,Grad Beograd i beograđane, što se posle 10 godina i pokazalo. Velika količina novca je otišla na račun ove firme, umesto da se taj novac uložio u GSP.

– Srpski radikali ponovo upozoravaju da gradska vlast nema pravo da bez ikakve kontrole troši novac beograđana, te da će nastaviti da traže objašnjenja za uludo trošen novac – rekao je član Centralne otadžbinske uprave Uroš Kršić i dodao da je Srpska radikalna stranka spremna da preuzme odgovornost za upravljanje glavnim gradom.

https://www.youtube.com/watch?v=eJmRcUvEuXI

Komentari

0 KOMENTARA

TVOJ KOMENTAR

VIDEO SNIMCI

TVITER

INSTAGRAM